środa, 10 października 2018

Jest jesień: Józef Skrzek - Ojciec Chrzestny Dominika



Znowu gramy w naszym rodzimym języku... Długo zastanawiałem się co tutaj powinno pojawić się teraz, Republika i ich niesamowite Nowe Sytuacje? A może Klaus Mitffoch ze swoją odlotową płytą z 1985 roku? 

Długo sięgałem pamięcią i wtedy przypomniałem sobie, że dawno w dzieciństwie pojawił się w moim muzycznym życiu Józef Skrzek ze swoją magiczną płytą Ojciec Chrzestny Dominika.

Nie od razu mi się spodobał, jakiś zupełnie dziwny tekst Zaćmienia Słońca powodował że nie chciało się przekładać płyty na drugą stronę... A kiedy to nastąpiło to już wiedziałem, że to będzie zupełnie niesamowite wydawnictwo. Oczywiście Toczy się koło historii ze swoimi kwantowymi armiami i kołem pomyłek totalnie mnie zamroczyło. To tak jakbym oglądał świat przez okopcone szybki...

Gdzieś tam daleko jest mój dom, tylko w moich wspomnieniach, tam ciągle kołują ptaki

Jak dym....



Józef Skrzek - Ojciec Chrzestny Dominika, Muza, 1980, Tracklista: Zaćmienie słońca, Toczy się koło historii 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz