czwartek, 24 maja 2018

Opuszczone miejsca - niesamowite zdjęcia Jenn Brown

Miejsca w których zatrzymał się czas. Opuszczone dworce, szpitale, gabinety dentystyczne, domki letniskowe. Wszystko jakby właśnie wybuchła tutaj jakaś bomba, a ludzie wyparowali jak w Hiroszimie.. Albo jakby ogłoszono nagły alarm, który spowodował masową ewakuację, po czym uciekinierów uwięziono, żeby nie mieli okazji wrócić. 



Odrapane ściany szpitali psychiatrycznych ukrywają coraz mniej tajemnic, wraz z każdym kawałkiem odpadającej z nich farby. 



Na jednym ze zdjęć widoczne jest coś, co przypomina krzesło elektryczne wraz z aparaturą...  


Są na świecie miejsca, w których czułbym się nadzwyczaj dobrze. Przede wszystkim dlatego, że nie ma tam ludzi. Być może też dlatego, że otoczenie zestarzało się tak samo jak ja, dlatego tworzylibyśmy zwartą i harmonijną całość. 




Są na świecie miejsca  w których można by było spokojnie umrzeć. Takie miejsca uwiecznia dla nas Jenn Brown z USA. 



Zdjęcia są autorstwa Jenn Brown i pochodzą że strony  LINK

10 komentarzy:

  1. Trochę przerażające, trochę fascynujące. Z pewnością ciekawie byłoby takie miejsca zobaczyć czy porobić w nich zdjęcia, ale jednak z miejsc, w których nie ma ludzi wolę jakieś odludzie na łonie natury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można i tak. Też lubię, mam swoje ulubione odludne (w miarę) miejsca treningowe. Jednak te zdjęcia zrobiły na mnie specjalne wrażenie - może dlatego, że wcześniej tętniły życiem a teraz odpoczywają w pewnym sensie... Warto zobaczyć oryginały - są pod linkiem w tekście, są kolorowe i jest ich aż 50.. Dziękuję za komentarz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten kontrast robi wrażenie. Chciałabym odwiedzić kiedyś takie miejsce, najlepiej opuszczone miasto widmo, ciekawa jestem jakbym się tam czuła (bo w zasadzie to nie wiem)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A zdjęcia oryginalne fantastyczne... niesamowite jak te miejsca stopniowo na nowo przejmuje natura.

      Usuń
    3. Sam pomysł na wykonanie takich fotografii bardzo mi imponuje. W sumie kiedyś duzo fotografowałem może do tego wrócę? Pozdrawiam

      Usuń
    4. O tak, pomysł bardzo mi się podoba. Aż sama mam ochotę teraz powędrować i poszukać takich miejsc.

      Usuń
    5. Myślę że w Polsce mimo znacznie mniejszej powierzchni też by się znalazły. Niedawno byłem w Białowieży - wyludnia się jest tam coraz więcej takich pustych miejsc. Podejrzewam że w Bieszczadach też...

      Usuń
  3. Zawsze kiedy widzę takie zdjęcia przychodzi mi na myśl film "Blair Witch Project" (1999)

    OdpowiedzUsuń
  4. Horrory wolę czytać niż oglądać... Bardzo cenię Hutsona, niektóre książki Kinga no i oczywiście Koszmar z Elm Street ale tylko 2 części. No i G.N Smitha. To z nowszych. Natomiast E.A. Poe to mistrz niedościgniony. Pozdrawiam o dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wera - zerknij proszę tutaj: https://www.mirostowice.pl/galeria/rok-2012

    OdpowiedzUsuń